Donnerstag, 12. März 2009

JOE'S RnR, PARIS & MY BIRTHDAY (PART I)













After very hard 8 months and 13 days I finally got to see my husband again on Feb 21st.
He came to Germany where we got to spend 18 days. We also made it to Paris – my little surprise for him - and had an amazing time. Let the pictures speak for itself.
March 7th I turned 23 (boohooo). We first celebrated at my parents where I made Tacos and later at night we went out with my friends. Since it was also my going away party (going back to Texas on March 18th), quite a few of my friends appeared and we had lots of fun… well at least I did – thanks vodka energy ;-)
Also we had our 2nd wedding anniversary on March 10th, I cant believe Im married for 2 years already…
-------------------------------------------
Nach langen, harten 8 Monaten und 13 Tagen kam Joe am 21. Februar endlich auf Urlaub.
Wir verbrachten 18 Tage in Deutschland und machten ausserdem einen Kurztrip nach Paris - meine kleine Ueberraschung fuer ihn - Paris war sehr schoen, lassen wir die Bilder fuer sich sprechen.
Am 7. Maerz bin ich 23 geworden (heul). Zunaechst haben wir bei meinen Eltern mit Taco-Essen gefeiert und spaeter am Abend mit Freunden im guten alten Antons.
Da es ausserdem meine Abschiedsfeier war (am 18.03. gehts wieder Richtung Texas), waren jede Menge Freunde da. Wir hatten sehr viel Spass... naja, ich hatte zumindest sehr viel Spass, dank dem Wodka ;-)
Am 10.03. war unser 2. Hochzeitstag.. Ich kann es kaum glauben, dass ich schon 2 Jahre verheiratet bin..




Keine Kommentare: